Drukwerk als ondersteuning van e-communicatie

Door de komst van alle digitale media is de oplage van drukwerk sterk verminderd, maar het is nog altijd een belangrijk medium. Drukwerk biedt een goede manier om je te onderscheiden van de concurrentie. Volgens studies openen consumenten 70 tot 80 procent van hun post en ook reclame wordt nog steeds bekeken. Cijfers die online nog niet bereikt worden.

Waarom is gebruik maken van een combinatie van on- en offline aandacht zo belangrijk?

  • Het houdt de opties open voor je hele doelgroep. Niet iedereen is even digitaal ingesteld. Een boek, jaarverslag of atlas wordt door velen toch liever op papier gelezen.
  • De combinatie zorgt voor betere brand awareness, ROI, gebruiksvriendelijkheid en klantervaring.

Organisaties die gebruik maken van een combinatie van on- en offlineproducten blijken vaak succesvoller.

MEDonline maakt al jaren gebruik van een multi-channel marketingstrategie in haar projecten om een grotere doelgroep, vaker en met meer impact te bereiken. De klassieke postmailing in combinatie met e-support blijkt zeer effectief!

Bent u benieuwd wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen?

Neem contact op met:

Suzanne van Daal
Accountmanager MEDonline
Mobiel: +31615250103
Mail: suzanne@medonline.nl

Neem contact op!